عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

دو مربی، بیش از هرسایر مربیان دیگر، کارنامه ورزشی کریستیانو رونالدو را رقم زدند.

خود او معتقد است که هیچ دورانی مثل دوران حضور زیر نظر سرالکس فرگوسن، مربی کنونی یونایتد نبوده و به علاوه از ژوزه مورینیو مربی کنونی رئال هم تمجید کرده. رونالدو در گفتگویی با کاسترول در این باره گفته:« از نظر من فرگوسن و مورینیو بهترین مربیان دنیا هستند. سرالکس فرگوسن را مثل پدر دومم می دانم. من وقتی تنها 18 سالم بود به یونایتد رفتم و در آنجا درسهای زیادی آموختم. ادامه کارنامه ورزشی ام زیر نظر مورینیو هم فوق العاده است و هیچ چیزی مثل این نیست. مورینیو به من درسهای زیبایی را آموخت و به من کمک کرد تا پیشرفت کنم و همچنان در حال یادگیری هستم. درابتدا الکس فرگوسن و بعد هم مورینیو، اتفاقی فوق العاده است.»

این ستاره پرتغالی که در اردوی تیم ملی کشورش خود را برای حضور در رقابتهای یورو2012 آماده می کند، مروری به آینده رئال در فصل آتی دارد:« ما تیم فوق العاده ای داریم. همین پایه و اساس را حفظ می کنیم و بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه خواهند شد. ما تمام امکانات لازم برای شروع فصلی فوق العاده را داریم و برای رسیدن به اوج پیش خواهیم رفت.»

رونالدو به دنبال آن است تا در فصل آینده هر 6 جام ممکن را با رئال فتح کند:« این امکان وجود دارد تا در سال آینده هر شش جام ممکن را کسب کنیم.» رقابتهای یورو2012 درحالی از راه می رسد که رونالدو تقریبا در تمامی دقایق فصل گذشته برای رئال به میدان رفته بود. البته این موضوع این ستاره پرتغالی را نگران نمی کند:« مطمئنم که دراوج به این رقابتها خواهم رفت. خیلی خوب است که هم تیمی هایم در تیم ملی را ببینم.همه ما بایک زبان صحبت می کنیم و این واقعا لذت بخش است. چون یورو، تورنمنت فوق العاده ای است و همه ما با انگیزه های فراوانی به این رقابتها می رویم.من انگیزه های زیادی دارم تا تورنمنت خوبی را پشت سربگذارم و دراوج باشم.» این درحالی است که تیم ملی پرتغال در کنار آلمان ،دانمارک و هلند در گروه مرگ قرار گرفته است. رونالدودراین باره گفت:« ما روزهای کمی برای آماده سازی برای رقابتها یوروداریم ولی این مربیان هستند که دقیقا می دانند که باید چه کاری بکنند. زمانی که دوره به این کوتاهی برای پایه گذاری یک تیم زمان داری، کار خیلی سخت است ولی ما 20 روز برای اولین بازی مان مقابل آلمان زمان داشتیم. این زمانی کافی برای آماده سازی تیم از نظر تاکتیکی و استراتژی بود. زمانی که قرار نیست بازی کنم، درکنار خانواده ام و دوستانم ریلکس می کنم.چون همیشه برروی تمرینات و بازیها تمرکز می کنیم و فشار زیادی روی ماست. باید این فشار را بپذیریم و ازهمین بابت واقعا راحت هستم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:53 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 106798
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -